Möt visionärer och pionjärer från hela världen – mitt i den digitala innovationens puls!

Den 11–12 september samlas 40 000 människor från världens alla hörn i Köln för att ta del av det senaste inom den digitala affärsvärlden. DMEXCO (Digital Marketing Expo & Conference) har vuxit sig större för varje år. Företag som Google, Adobe, Microsoft och Selligent deltar.

DMEXCO samlar över 550 talare som är de absolut främsta inom sina respektive områden. De talar på 18 olika scener, samtliga med olika inriktningar och format. I DMEXCOs mässhall hittar du 1 000 utställare från hela världen som är där för att berätta om det senaste och mest innovativa på sina marknader. Konferensens fem huvudspår – Media, Marketing, Technology, Business & Future – ger dig värdefull input och relevant kunskap i form av bland annat spännande fallstudier och handfast vägledning i din digitala vardag!

SWEDMA arrangerar nu för första gången en gruppresa till DMEXCO. Utöver konferensen sätter vi nätverkandet i centrum, vi gör studiebesök, äter middag tillsammans och har andra aktiviteter som främjar det affärsmässiga utbytet mellan oss som reser till Köln.

DAD Direct är med som partner till SWEDMA. Förra året var vi ett par personer från DAD Direct som besökte DMEXCO och kan starkt rekommendera att besöka årets arrangemang.  Om du är intresserad av datadriven kommunikation, kundinsikt och CRM bör du inte missa dessa två dagar fyllda av lärande och inspiration med fokus på kundengagemang och kundupplevelse.

Det finns ett begränsat antal platser och sista bokningsdag är den 20 juni. Anmäl dig nu för att säkerställa din plats! 

Till anmälan